They.pl dla Fundacji Polska Bezgotówkowa
Agencja digital marketingu They.pl rozpoczęła współpracę z Programem Polska Bezgotówkowa.

Umowa obejmuje realizację komunikacji marketingowej do sektora B2B oraz zintegrowane działania z zakresu performance marketingu. Do zadań They.pl należy m.in. realizacja aktywacji digitalowych, prowadzenie kampanii w internecie, zakup mediów, a także lead generation oraz dostarczanie technologii do obsługi leadów sprzedażowych. Agencja odpowiada także za przygotowanie kreacji display.
Współpracę nawiązano w wyniku wygranego przetargu.
Program Polska Bezgotówkowa to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: banków, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Celem Programu jest zniesienie kosztów dla przedsiębiorców w zakresie instalacji terminala płatniczego oraz kosztów jego użytkowania przez pierwsze 12 miesięcy od momentu zainstalowania.
Dołącz do dyskusji: They.pl dla Fundacji Polska Bezgotówkowa