"The Weekly" - cykl programów „New York Timesa" w telewizji FX i serwisie Hulu
Kanał FX ogłosił, że przygotowuje cykl programów dokumentalnych we współpracy z „New York Timesem". Cotygodniowy "The Weekly" będzie pokazywać pracę dziennikarzy przy najciekawszych tekstach pojawiających się w dzienniku.
Inspiracją do stworzenia "The Weekly" jest podcast „The Daily", który opowiadał o kulisach prac nad najważniejszymi teksami gazety oraz pokazywał, jacy dziennikarze za nimi stoją. Widzowie z bliska przyjrzą się, jak wygląda praca w redakcji prestiżowego dziennika, w jaki sposób pozyskuje się informacje i tworzy materiały. Wedle zapowiedzi FX, półgodzinny program będzie pokazywany w każdą niedzielę wieczorem. Pierwszy sezon zadebiutuje jeszcze w tym roku. Na razie zakontraktowano 30 odcinków serii.
- Naszą ambicją jest, by "The Weekly" pokazywał autorytet i znakomitość dziennikarstwa "New York Timesa" jak najszerszej możliwej publiczności telewizyjnej - komentuje Meredith Kopit Levien, dyrektor operacyjna The New York Times Company.

Każdy odcinek dzień po premierze na FX będzie trafiał na platformę SVoD Hulu. Ponadto udostępniany będzie na FX VoD, FX Now i FX+.
- Współpraca FX i Hulu to zupełnie nowy i wyjątkowo skuteczny sposób dystrybucji programu telewizyjnego. Jesteśmy niesamowicie podekscytowani tą współpracą - dodaje Meredith Kopit Levien.

W pierwszym kwartale tego roku przychody The New York Times Company wzrosły rok do roku o 3,8 proc. do kwoty 414 mln dol., a do 260 mln (wzrost o 7,5 proc.) zwiększyły się przychody pochodzące z płatnych subskrypcji. Zysk operacyjny wyniósł 55,5 mln, więcej rok do roku o 10 proc.
Dołącz do dyskusji: "The Weekly" - cykl programów „New York Timesa" w telewizji FX i serwisie Hulu