Telewizyjna kampania społeczna 'Nie wszystko da się naprawićpóźniej'
Ruszyła telewizyjna odsłona społecznej kampanii StowarzyszeniaDystrybutorów Części Motoryzacyjnych "Nie wszystko da się naprawićpóźniej", przygotowana przez Fabrykę Komunikacji Społecznej iporuszająca problem nieregularnie wykonywanych przeglądówsamochodowych.
Fabryka Komunikacji Społecznej po raz drugi realizuje kampaniętelewizyjną Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych.Spot reklamowy będzie emitowany od 8 września w TVP1 orazTVP2.
Kampania uświadamia, że aby ustrzec siebie oraz innychużytkowników ruchu drogowego przed niebezpieczeństwem, niezbędne sąprofilaktyczne wizyty w warsztacie, co najmniej dwa razy wroku.
W tym roku Fabryka jest również odpowiedzialna za kreację irealizację kampanii outdoorowej tej kampanii.
Kampanie społeczne
Dołącz do dyskusji: Telewizyjna kampania społeczna 'Nie wszystko da się naprawićpóźniej'