Telewizja Polska szuka agencji do kampanii pod hasłem „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”
Telewizja Polska ogłosiła przetarg, w którym wybierze firmę do przeprowadzenia kampanii informacyjno -promocyjnej pod hasłem „TVP SA liderem rekonstrukcji cyfrowej”.
Wybrana w nim firma zajmie się szeroko pojętą promocją projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP S.A.”. Jej budżet wynosi blisko 835 tys. zł netto. Zwycięzca przetargu będzie pracować dla TVP do października 2019 roku.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 22 maja br.
TVP rozpoczęła realizację projektu „Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA” wiosną 2017 roku. W ciągu trzech lat w ramach tego projektu ponad 800 archiwalnych filmów fabularnych, dokumentalnych, spektakli Teatru Telewizji, programów edukacyjnych i seriali zyska nowe, cyfrowe wersje.
Od połowy marca w TVP1 we wtorki o godz. 20:30 jest emitowany zrekonstruowany cyfrowo serial „Najdłuższej wojny nowoczesnej Europy”.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polska szuka agencji do kampanii pod hasłem „TVP liderem rekonstrukcji cyfrowej”
Alternatywy 4 to film nakręcony na taśmie 16mm i nikt na rynku nie robi materiałów z taśm 16mm na takim wysokim poziomie jak TVP. Rekonstrukcja obrazu w przytoczonym przez Ciebie serialu była wykonana na najwyższym poziomie, do którego Kino RP nie doszło.