Telewidzowie chcą interaktywnych reklam
Od tradycyjnych Amerykanie wolą reklamy interaktywne.
60 procent z 2283 respondentów badanych przez firmę Backchannelmedia wyraziło chęć klikania za pomocą telewizyjnego pilota w ikonę znajdującą się w telewizyjnej reklamie, która pozwoliłaby im na wysyłanie kuponu na swoje konto e-mailowe lub portal internetowy - informuje serwis Mediaweek.
Z kolei 36 procent badanych woli telewizyjne reklamy, w których mogą wziąć aktywny udział, od tradycyjnych półminutowych spotów nadawanych w amerykańskiej telewizji.
Z badania Backchannelmedia wynika również, że 85 procent użytkowników serwisów VoD (video-on-demand), korzysta z nich przynajmniej raz dziennie, 72 procent posiadaczy urządzeń DVR (digital video recorder) nie ogląda reklam w nagranych programach, 63 procent badanych podczas oglądania telewizji k0orzysta z internetu, 60 procent rzadko lub w ogóle nie odwiedza stron internetowych, których reklamy widzą w telewizji, a 59 procent co miesiąc dokonuje od jednego do trzech internetowych zakupów.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Telewidzowie chcą interaktywnych reklam