Telepolis na nowo. „Wajcha priorytetów w kierunku jakości”
Serwis technologiczny Telepolis.pl, kilka miesięcy temu przejęty przez Online Venture, ruszył w nowej odsłonie. Szef Online Venture Sebastian Felkner ogłasza „przesunięcie wajchy priorytetów w kierunku jakości”.
Telepolis.pl zyskał nowe logo, szatę graficzną i układ. Sebastian Felkner podkreślił na Linkedin, że obecny nowoczesny i uporządkowany.
W serwisie zmienia się dużo więcej. Felkner zapowiedział „przesunięcie wajchy priorytetów w kierunku jakości”. - Wciąż chcemy dużych zasięgów, ale nie mamy ciśnienia na AŻ TAK duże. W przyszłości Telepolis ma być miejscem, w którym można przeczytać więcej pogłębionych treści - opisał.
W wymiarze reklamowym na to oznaczać „mniej reklamy programatycznej na rzecz wartościowych i nieinwazyjnych partnerstw bezpośrednich”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Zmiany wprowadzamy stopniowo, bo „nie od razu Rzym zbudowano” a „dziecka nie wylewa się z kąpielą”. Kierunek jednak jest jasny i cieszy, że osiągnęliśmy kamień milowy, który stanowi solidną podwalinę dla dalszej ewolucji jakościowej dokonującej się w Telepolis - zaznaczył szef Sebastian Felkner.
Online Venture, do której należą też serwisy Meczyki.pl i PPE.pl, przejęła Telepolis.pl od Comperii, płacąc 9,6 mln zł. Według badania Mediapanel w listopadzie br. Telepolis odwiedziło 5,24 mln internautów, spędzając w serwisie średnio 2 minuty i 37 sekund. Witryna od wielu miesięcy jest liderem zasięgowym w kategorii technologicznej.
Dołącz do dyskusji: Telepolis na nowo. „Wajcha priorytetów w kierunku jakości”