„Tele Tydzień” sprzedaje poniżej 850 tys. egz. Zyskał tylko „Kurier TV”
W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Niemal wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku uplasowała się na poziomie 835 376 egz., co oznacza spadek względem lutego 2014 roku o 10,43 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,51 proc. i ustabilizowała się na poziomie 355 212 egz.
Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 187 499 egz., po wzroście o 14,06 proc. - jedynym w zestawieniu.
Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia br. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali” (więcej na ten temat).
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,11 proc. i wyniosła 99 852 egz.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 119 884 |
836 376 |
835 376 |
1 222 406 |
934 534 |
932 671 |
To & Owo |
537 482 |
355 212 |
355 212 |
572 489 |
388 266 |
388 266 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
283 704 |
187 499 |
187 499 |
246 160 |
164 392 |
164 392 |
Program TV |
198 994 |
122 530 |
99 852 |
214 420 |
132 326 |
107 492 |
W lutym 2015 roku w porównaniu do stycznia 2015 roku wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Program TV” - było to 5,04 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 119 884 |
836 376 |
835 376 |
1 147 451 |
845 055 |
843 830 |
To & Owo |
537 482 |
355 212 |
355 212 |
540 025 |
359 854 |
359 854 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
283 704 |
187 499 |
187 499 |
288 944 |
188 950 |
188 950 |
Program TV |
198 994 |
122 530 |
99 852 |
202 696 |
128 122 |
105 156 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” sprzedaje poniżej 850 tys. egz. Zyskał tylko „Kurier TV”