Tefal Ingenio z nową kampanią na Litwie, Łotwie i w Estonii
"Poznaj Tefal Ingenio. Minimum miejsca, maksimum możliwości" – pod takim hasłem marka Tefal promowana jest na rynkach zagranicznych. Kampanię zrealizowała agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris,
Głównym celem komunikacji jest zaprezentowanie serii garnków i patelni Tefal Ingenio oraz podkreślenie największych zalet produktów - wygodę i duży wachlarz możliwości. W drugim kroku zainteresowanych konsumentów kierowano do sieci sprzedaży.
W ramach działań powstał cały ekosystem kampanii, począwszy od serwisu internetowego promującego Tefal Ingenio, po komunikację w social mediach oraz działania SEM. Kampania została przeprowadzona na trzech rynkach: litewskim, łotewskim i estońskim.
Współpraca Cape Morris z Groupe SEB, właścicielem marki Tefal, na rynkach bałtyckich trwa od 2019 roku.
Dołącz do dyskusji: Tefal Ingenio z nową kampanią na Litwie, Łotwie i w Estonii