Tomasz Kammel „rozgryza” kapsułki w internetowej kampanii Tchibo Cafissimo (wideo)
Prezenter TVP2 Tomasz Kammel jest głównym bohaterem serii internetowych reklam promujących kapsułki kawowe Tchibo Cafissimo. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe DDB&tribal i Initiative Warszawa.
Seria filmów promujących kapsułki kawowe Tchibo Cafissimo (do ekspresów) emitowana jest na kanałach tej marki m.in. na YouTube oraz w innych mediach społecznościowych, np. na Facebooku. W spotach pod hasłem „Co gryzie Tomka Kammela?” prezenter prowadzi sondę uliczną, w której zadaje przechodniom różne pytania, a potem pokazuje im kapsułkę kawową, pytając co to może być.
Z kolei w ponad dwuminutowym filmie pod tytułem „Tomek Kammel obala kapsułkowy mit” opowiada o zaletach kawy w kapsułkach, porównuje jej skład i jakość z kawą świeżo zmieloną, pokazuje jak przygotować taką kawę.
Zaplanowano jeszcze trzeci etap akcji, oparty na konkursie, w którym do wygrania będą ekspresy i kawa Tchibo Cafissimo.
Dzaiałania są realizowane głównie w internecie, obejmują m.in. YouTube’a, Facebooka, serwisy VoD, Onet.pl, Gazeta.pl oraz wybrane strony kobiece i męskie. Kreacją kampanii zajęła się agencja DDB&tribal, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.
W br. Tomasz Kammel wystąpił już w reklamach materiałów drewnianych Swiss Krono oraz sieci telekomunikacyjnej Play.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kammel „rozgryza” kapsułki w internetowej kampanii Tchibo Cafissimo (wideo)
https://www.kjdhfkshkjh.com/
https://tirfism.site/akkaunty-gugl-dla-reklamy/google-ads-cc.html
https://abtoxayc.ru