TBM przedłuża współpracę z Schulz brand friendly
TBM, producent słodkich i słonych przekąsek, na czwarty rok przedłużył umowę z agencją reklamową Schulz brand friendly. Będzie ona kontynuowała obsługę w zakresie strategiczno-kreatywnym marek Tygryski, Non Stopy, Łapsy oraz Crunlighty.

Schulz brand friendly odpowiada od trzech lat m.in. za obsługę PR, kampanie telewizyjne oraz digital marek TBM. Prowadziła także ich całoroczną obsługę social media. W 2018 roku współpraca będzie kontynuowana w zbliżonym zakresie.
- Sprawna współpraca na linii klient-agencja, kreatywność w podejściu do tematu każdej z naszych marek i elastyczność w działaniu agencji Schulz brand friendly spowodowały przedłużenie umowy na kolejny rok - potwierdza Aneta Połetek, specjalista ds. marketingu TBM.
Inne
Dołącz do dyskusji: TBM przedłuża współpracę z Schulz brand friendly