"Pomóc niewidzialnym" w świątecznej kampanii Stowarzyszenia mali bracia Ubogich (wideo)
Rozpoczęła się kampania bożonarodzeniowa Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za realizację tegorocznej akcji odpowiadają agencja Schulz brand friendly, Lemon Film oraz Zenith.

Coroczna świąteczna akcja fundraisingowa Stowarzyszenia mali bracia Ubogich „Podaruj Wigilię” ma na celu zebranie funduszy na organizację dużych spotkań wigilijnych dla samotnych seniorów. W tym roku ze względu na pandemię wolontariusze dotrą do podopiecznych z wigilijnym posiłkiem, podarunkiem i świąteczną ozdobą. - Kampania świąteczna każdego roku jest inna, ale zawsze dostarcza mnóstwa emocji i okazji do międzypokoleniowej rozmowy. To także pretekst do mówienia o tym, żebyśmy chociaż przy okazji świąt Bożego Narodzenia rozejrzeli się wokół siebie baczniej i dostrzegli osoby, które żyją w osamotnieniu, a być może nawet zapukali do nich i zapytali, jak się czują, zauważyli tych na co dzień niedostrzeganych - zachęca Joanna Mielczarek ze Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
W tym roku strategię, koncepcję kreatywną i realizację kampanii przygotowała agencja Schulz brand friendly, która kampanię społeczną realizuje pro publico bono. Wcześniej przez cztery lata kampania realizowana była przez BBDO Warszawa.
- Film „Moc niewidzialności” to prosta historia, która kontrastuje dziecięcą perspektywę z rzeczywistością samotnej kobiety. List do Świętego Mikołaja ilustrowany scenami z życia seniorki nie wymaga dodatkowych środków wyrazu. Czarno-biały obraz tylko wzmacnia przekaz o Bożym Narodzeniu, które straciło swój kolor i boleśnie wręcz odcina się od reklamowego blichtru kampanii świątecznych - zaznacza Emilia Czerwiec, senior copywriter, creative lead w Schulz brand friendly.
W ramach kampanii 360° planowane są działania w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz OOH.
Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon Film, a za strategię mediową i zakup mediów – Zenith. Spot wyreżyserował duet reżyserski Frydrych/ Zdanowski, zdjęcia zrealizowała Dominika Podczaska, a muzykę skomponował Tomasz Toczkowski.
Dołącz do dyskusji: "Pomóc niewidzialnym" w świątecznej kampanii Stowarzyszenia mali bracia Ubogich (wideo)