„Tato Polski” w rządowej kampanii promującej aktywne ojcostwo
Pod hasłem „Tato Polski” zaplanowano trzymiesięczną kampanię, która ma promować aktywne ojcostwo. Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wyda na nią 460 tys. zł brutto.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów zaplanowała na okres od 1 czerwca do końca sierpnia br. kampanię promocyjną pod hasłem „Tato Polski”. Działania obejmować będą 480 nośników reklamy zewnętrznej na terenie 16 miast wojewódzkich.
Kampania ma zmienić postawy społeczne w zakresie stereotypów dotyczących opieki rodzicielskiej. Przede wszystkim ma promować wśród społeczeństwa korzyści płynące z aktywnego ojcostwa, a także zachęcać mężczyzn do brania urlopów ojcowskich i rodzicielskich oraz aktywnego spędzania czasu z dziećmi i z rodziną.
Na razie nie wiadomo, kto przygotuje kampanię - KPRM szuka w przetargu agencji, która ją opracuje i zrealizuje.
Dołącz do dyskusji: „Tato Polski” w rządowej kampanii promującej aktywne ojcostwo
W chwili obecnej tylko kilka procent ojców może wychowywać swoje dzieci. Większość dzieci ma mocno ograniczony kontakt ze swoimi ojcami, który dodatkowo jest utrudniany przez matki żyjące z alimentów.
System jest patologiczny i ta kampania niczego nie zmieni.
To dobra agencja.