Kancelaria premiera wybiera dostawcę nośników reklamy zewnętrznej
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ruszyła z przetargiem na dostawcę nośników reklamy zewnętrznej na potrzeby działań informacyjnych dotyczących programów rządowych przez nią realizowanych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Mateusz Morawiecki
Przetarg KPRM dotyczy zakupu przestrzeni w sferze outdoor na potrzeby działań informacyjnych dot. programów rządowych realizowanych przez kancelarię premiera.
Wybrana w nim firma będzie pracować dla KPRM do konca br., a budżet zlecenia wynosi 800 tys. zł netto (bez VAT).
O wyborze zwycięzcy w tym postępowaniu zdecydują: aspekt środowiskowy (waga: 5 proc.) i cena (waga: 95 proc.).
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 12 czerwca br.
Teraz nośniki dostarcza Cityboard Media
KPRM prowadziła podobny przetarg na początku roku. Wówczas wybrała do współpracy firmę Cityboard Media, z która umowa obowiązuje do połowy grudnia br. Budżet w tym postępowaniu wynosił podobnie jak teraz - 800 tys. zł netto.
Cityboard Media zajmuje się dla KPRM zakupem powierzchni reklamowej na nośnikach, wydrukiem materiałów, wyklejeniem reklam, konserwacją oraz demontażem i utylizacją. W kampaniach kancelarii premiera wykorzystywane są obecnie billboardy od 2,5 do 5,5 m kw., billboardy o powierzchni 18, 36 i 48 m kw . Nośniki muszą być oświetlone - 75 proc. z nich ma korzystać z lamp typu LED, by zminimalizować zużycie energii elektrycznej. Mogą to być reklamy zarówno wolnostojące, jak i umieszczone na budynkach.
Przetargi
Dołącz do dyskusji: Kancelaria premiera wybiera dostawcę nośników reklamy zewnętrznej