Tarczyński kończy współpracę z MullenLowe Mediahub, trzy domy mediowe w finale przetargu
Produkująca wędliny firma Tarczyński planuje wybór domu mediowego. Ostatnio firma w zakresie planowania i zakupu mediów pracowała z MullenLowe Mediahub.
Przetarg na obsługę mediową rozpoczął się kilka tygodni temu od zaproszenia do udziału w nim wybranych agencji. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w finale postępowania znalazły się trzy domy mediowe: Havas Media, Mindshare i Value Media. Firma nie podaje terminu rozstrzygnięcia przetargu.
Ostatnio obsługą mediową Tarczyńskiego zajmował się dom mediowy MullenLowe Mediahub.
Jedną z ostatnich szerszych kampanii Tarczyński realizował na początku br. Działania realizowano pod hasłem „Zdaniem wielu najlepsze kabanosy na świecie”.
Dołącz do dyskusji: Tarczyński kończy współpracę z MullenLowe Mediahub, trzy domy mediowe w finale przetargu