Zespół MGID powiększa się o nowego członka, który będzie odpowiedzialny za rozwój na polskim rynku reklamowym
MGID powołuje Radosława Tarczyńskiego na nowego Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/top/6758dbf4b01eb_radoslawtarczynski_linkedin-655.png)
Globalna platforma reklamowa MGID ogłosiła dziś zatrudnienie Radosława Tarczyńskiego na stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu w Polsce. Ta strategiczna decyzja kadrowa jest podyktowana misją MGID polegającą na stymulowaniu zrównoważonego rozwoju działalności w Polsce poprzez oferowanie najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie reklamy cyfrowej i budowaniu silnych relacji z wydawcami i reklamodawcami.
Radosław Tarczyński wnosi do firmy rozległą wiedzę z uwagi na ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym 10 lat w branży reklamy cyfrowej. Pracował nad licznymi innowacjami w polskim ekosystemie, takimi jak reklamy natywne, big data, programmatic, kampanie drive2-store, pozyskiwanie użytkowników czy produkty gamingowe. W swojej wieloletniej karierze pracował w takich firmach jak Netsprint, Adrino czy Eskimi.
Radosław Tarczyński ściśle współpracował z wiodącymi grupami medialnymi, czołowymi agencjami i markami, z którymi realizował skuteczne strategie digitalowe. Jego rola w MGID będzie polegała na umocnieniu pozycji na polskim rynku, wspieraniu rozwoju portfolio produktów oraz budowaniu relacji z wydawcami i reklamodawcami.
„Cieszę się, że mogę dołączyć do firmy, która od prawie dwóch dekad jest liderem w dziedzinie reklamy natywnej. Innowacyjne podejście MGID oraz zaangażowanie w dążenie do doskonałości idealnie współgrają z moimi wartościami zawodowymi. Jestem przekonany, że moje doświadczenie i umiejętności pomogą nam osiągnąć ambitne cele, które wyznaczyliśmy dla polskiego rynku”, powiedział o swojej nowej roli Radosław Tarczyński.
Sergii Denysenko, CEO firmy MGID, dodaje: „Rozległa wiedza Radosława w dziedzinie ekosystemu reklamy cyfrowej oraz jego imponujące osiągnięcia czynią go cennym wzmocnieniem naszego zespołu. Powołanie go na to stanowisko jest kluczowym etapem ekspansji MGID na Polskę. Z uwagi na doskonałe wyniki w pierwszym półroczu oraz niedawne wprowadzenie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które mają na celu przeciwdziałanie ad fatigue i tzw. ślepocie banerowej, nadeszła idealna chwila, aby rozszerzyć nasz zespół i kontynuować starania na rzecz zapewniania doskonałych usług naszym partnerom”.
Informacje o MGID
MGID to globalna platforma reklamowa, która wspiera marki i wydawców w odnoszeniu sukcesów w sieci open web, dzięki innowacyjnej reklamie natywnej opartej na AI. Dzięki technologii opartej na sztucznej inteligencji, która kładzie nacisk na prywatność, MGID jest w stanie zaoferować wyselekcjonowane reklamy wysokiej jakości w środowiskach bezpiecznych dla marki, docierając do ponad 1 miliarda unikalnych użytkowników w skali miesiąca. Zróżnicowane formaty reklamowe firmy – obejmujące reklamy natywne, displayowe i wideo – zachowują subtelną równowagę między wrażeniami użytkownika a wydajnością, zwiększając widoczność reklamodawców, a zarazem umożliwiając wydawcom skuteczną monetyzację.
MGID to firma z siedzibą w Santa Monica posiadająca 18 oddziałów, która nieustannie inwestuje w technologię, talenty i partnerstwa strategiczne, dzięki czemu od pięciu lat odnotowuje dwucyfrowy wzrost rok do roku. W miarę rozszerzania swojego zasięgu w Ameryce Północnej i Południowej, Europie i Azji, MGID nieustannie dąży do zrównoważonego, rentownego wzrostu oraz rozwija swoje produkty, aby pomóc firmom z obu stron łańcucha dostaw w sprostaniu stale zmieniającym się wyzwaniom ekosystemu reklamy cyfrowej.
Dołącz do dyskusji: Zespół MGID powiększa się o nowego członka, który będzie odpowiedzialny za rozwój na polskim rynku reklamowym