Zespół MGID powiększa się o nowego członka, który będzie odpowiedzialny za rozwój na polskim rynku reklamowym
MGID powołuje Radosława Tarczyńskiego na nowego Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu.
Globalna platforma reklamowa MGID ogłosiła dziś zatrudnienie Radosława Tarczyńskiego na stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu w Polsce. Ta strategiczna decyzja kadrowa jest podyktowana misją MGID polegającą na stymulowaniu zrównoważonego rozwoju działalności w Polsce poprzez oferowanie najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie reklamy cyfrowej i budowaniu silnych relacji z wydawcami i reklamodawcami.
Radosław Tarczyński wnosi do firmy rozległą wiedzę z uwagi na ponad 20-letnie doświadczenie w sprzedaży, w tym 10 lat w branży reklamy cyfrowej. Pracował nad licznymi innowacjami w polskim ekosystemie, takimi jak reklamy natywne, big data, programmatic, kampanie drive2-store, pozyskiwanie użytkowników czy produkty gamingowe. W swojej wieloletniej karierze pracował w takich firmach jak Netsprint, Adrino czy Eskimi.
Radosław Tarczyński ściśle współpracował z wiodącymi grupami medialnymi, czołowymi agencjami i markami, z którymi realizował skuteczne strategie digitalowe. Jego rola w MGID będzie polegała na umocnieniu pozycji na polskim rynku, wspieraniu rozwoju portfolio produktów oraz budowaniu relacji z wydawcami i reklamodawcami.
„Cieszę się, że mogę dołączyć do firmy, która od prawie dwóch dekad jest liderem w dziedzinie reklamy natywnej. Innowacyjne podejście MGID oraz zaangażowanie w dążenie do doskonałości idealnie współgrają z moimi wartościami zawodowymi. Jestem przekonany, że moje doświadczenie i umiejętności pomogą nam osiągnąć ambitne cele, które wyznaczyliśmy dla polskiego rynku”, powiedział o swojej nowej roli Radosław Tarczyński.
Sergii Denysenko, CEO firmy MGID, dodaje: „Rozległa wiedza Radosława w dziedzinie ekosystemu reklamy cyfrowej oraz jego imponujące osiągnięcia czynią go cennym wzmocnieniem naszego zespołu. Powołanie go na to stanowisko jest kluczowym etapem ekspansji MGID na Polskę. Z uwagi na doskonałe wyniki w pierwszym półroczu oraz niedawne wprowadzenie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji, które mają na celu przeciwdziałanie ad fatigue i tzw. ślepocie banerowej, nadeszła idealna chwila, aby rozszerzyć nasz zespół i kontynuować starania na rzecz zapewniania doskonałych usług naszym partnerom”.
Informacje o MGID
MGID to globalna platforma reklamowa, która wspiera marki i wydawców w odnoszeniu sukcesów w sieci open web, dzięki innowacyjnej reklamie natywnej opartej na AI. Dzięki technologii opartej na sztucznej inteligencji, która kładzie nacisk na prywatność, MGID jest w stanie zaoferować wyselekcjonowane reklamy wysokiej jakości w środowiskach bezpiecznych dla marki, docierając do ponad 1 miliarda unikalnych użytkowników w skali miesiąca. Zróżnicowane formaty reklamowe firmy – obejmujące reklamy natywne, displayowe i wideo – zachowują subtelną równowagę między wrażeniami użytkownika a wydajnością, zwiększając widoczność reklamodawców, a zarazem umożliwiając wydawcom skuteczną monetyzację.
MGID to firma z siedzibą w Santa Monica posiadająca 18 oddziałów, która nieustannie inwestuje w technologię, talenty i partnerstwa strategiczne, dzięki czemu od pięciu lat odnotowuje dwucyfrowy wzrost rok do roku. W miarę rozszerzania swojego zasięgu w Ameryce Północnej i Południowej, Europie i Azji, MGID nieustannie dąży do zrównoważonego, rentownego wzrostu oraz rozwija swoje produkty, aby pomóc firmom z obu stron łańcucha dostaw w sprostaniu stale zmieniającym się wyzwaniom ekosystemu reklamy cyfrowej.
Dołącz do dyskusji: Zespół MGID powiększa się o nowego członka, który będzie odpowiedzialny za rozwój na polskim rynku reklamowym