SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Talizman” od Allegro najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube w listopadzie (TOP5)

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za listopad 2017 otwiera świąteczna reklama „Talizman” Allegro. Podium uzupełniają spoty interaktywnych jajek Hatchimals oraz reklama z Tomaszem Oświecińskim zachęcającym do treningów.

W listopadzie polscy internauci najchętniej oglądali na YouTube spot „Talizman” Allegro. Opowiada on historię chłopca i jego indiańskiego talizmanu, który przynosi szczęście i pomaga w trudnych chwilach. Wideo zachęca także do dzielenia się z innymi.

Drugie miejsce  zajął lider październikowego zestawienia, czyli film „Jajka Hatchimals Uuboxing Open Box” pokazujący, jak dzieci opiekują się wyjętym z pudełka jajkiem, a dzięki ich staraniom w końcu wykluwa się z niego pluszowy stworek.


Na trzecim miejscu znalazła się z kolei reklama portalu Budujmase.pl z udziałem aktora i trenera personalnego Tomasza Oświecińskiego, który zachęca w niej do rozpoczęcia treningów siłowych.

Miejsce czwarte przypadło reklamie promującej popularną akcję sieci Biedronka „Gang Świeżaków 2”.

 Zestawienie zamyka natomiast utrzymany w parodystycznej konwencji film „Rodzina Oddano - #1 Porachunki” z Andrzejem Grabowskim i Tomaszem Oświecińskim w rolach gangsterów.

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Dołącz do dyskusji: „Talizman” od Allegro najpopularniejszą reklamą na polskim YouTube w listopadzie (TOP5)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl