Program Andrzeja Morozowskiego „Tak jest” w TVN24 zyskał 60 tys. widzów
W tym roku program „Tak jest” ogląda 642 tys. widzów, o 60 tys. osób więcej niż rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Program „Tak jest” pokazywany jest w dni powszednie o godz. 18.00. Średnia widownia cyklu w okresie od 4 stycznia do 1 lipca 2022 roku wyniosła 642 tys. osób, co przełożyło się na 6,25 proc. udziału TVN24 wśród wszystkich widzów, 3,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 24 lutego. Jego średnia widownia wyniosła 1,32 mln osób.
Dla porównania, cykl „Tak jest”, emitowany w okresie od 4 stycznia do 2 lipca ub.r. oglądało 582 tys. osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 5,24 proc., 2,81 proc. i 2,94 proc. Audycja zyskała 60 tys. widzów.
„Tak jest” to codzienny magazyn informacyjno-publicystyczny Andrzeja Morozowskiego z udziałem obserwatorów i uczestników życia politycznego.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 4,95 proc.
Dołącz do dyskusji: Program Andrzeja Morozowskiego „Tak jest” w TVN24 zyskał 60 tys. widzów