„Tablet to PC” - przekonuje Microsoft w reklamach Windows 8.1 (wideo)
Microsoft zaczął kampanię reklamową systemu Windows 8.1 prezentującą jego funkcje na tablety do celów biznesowych. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tablet to PC”, przygotowały firmy Grey Group Poland, Film Delikatesy i Stage2.
W kampanii „Tablet to PC” prezentowane są różne opcje systemu Windows 8.1 pozwalające wykorzystywać tablety różnych marek do celów biznesowych. Celem akcji jest zmiana wizerunku tabletów - z urządzeń służących głównie do rozrywki na praktyczne narzędzie do codziennej pracy w firmie.
Na potrzeby akcji przygotowano cztery spoty nawiązujące do konwencji teleturniejów. Uruchomiono serwis tablettopc.pl, w którym znajdują się szczegółowe informacje o możliwościach Windowsa 8.1 na tabletach i opcjach zakupu tego systemu i urządzeń.
Kreację kampanii i stronę tablettopc.pl przygotowała agencja Grey Group Poland, która tym samym zaczyna współpracę z polskim oddziałem Microsoftu. Spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Delikatesy, a postprodukcją - studio Stage2.
Dołącz do dyskusji: „Tablet to PC” - przekonuje Microsoft w reklamach Windows 8.1 (wideo)