T-Mobile sponsorem Ekstraklasy - negocjacje na finiszu
PTC finalizuje porozumienie z Ekstraklasą, w ramach którego sieć T-Mobile będzie sponsorem tytularnym tych rozgrywek. Liga takiego sponsora nie miała od trzech lat.
Według nieoficjalnych informacji - podanych m.in. przez „Przegląd Sportowy” - T-Mobile zostanie formalnie ogłoszone sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy w połowie tygodnia. Jednocześnie zostanie zaprezentowana nowa identyfikacja wizualna rozgrywek, w której znajdzie się logo tej sieci.
>>> T-Mobile: wiadomości w wirtualnych bańkach, startery w „Newsweeku”
To, że Polska Telefonia Cyfrowa prowadzi w tej sprawie rozmowy z władzami Ekstraklasy, prezes PTC Miroslav Rakowski ujawnił już na początku czerwca. Sponsoring rozgrywek piłkarskich będzie stanowić element działań marketingowych wprowadzających T-Mobile na polski rynek. Za granicą ta marka jest sponsorem kilku klubów piłkarskich (m.in. Bayernu Monachium), a także pierwszej ligi austriackiej.
>>> Branża bezlitosna dla reklam T-Mobile: słabo i bez pomysłu
Umowa PTC z Ekstraklasą zostanie podpisana na trzy lata. Operator ma płacić spółce organizującej rozgrywki ok. 18-20 mln zł rocznie.
>>> Canal+ wygrał przetarg na polską piłkę. Powstanie Ekstraklasa TV
Ekstraklasa nie miała sponsora tytularnego od połowy 2008 roku, kiedy nie zdecydowano się przedłużyć ponadtrzyletniej współpracy z Orange. Co ciekawe, Orange’owi - podobnie jak obecnie T-Mobile - sponsoring polskiej ligi piłkarskiej służył do wzmocnienia świadomości wśród klientów zaraz po wejściu na nasz rynek (Orange w I połowie 2005 roku zastąpiło Ideę, podobnie jak teraz T-Mobile - Erę).
Dołącz do dyskusji: T-Mobile sponsorem Ekstraklasy - negocjacje na finiszu