SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sylwia Grzeszczak w nowej kampanii Deichmann śpiewa o byciu sobą

„Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” - zachęca marka Deichmann w nowej odsłonie kampanii z udziałem Sylwii Grzeszczak, autorstwa agencji oS3. Ścieżką dźwiękową kampanii został ponownie singiel artystki pt. „Dżungla”.

Nowa kampania marki na sezon jesień / zima 2022 to kontynuacja wprowadzonej na początku 2022 roku platformy komunikacyjnej pt. “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”, która opowiada o poszukiwaniu wewnętrznej siły, pozwalającej pozostać wierną swoim przekonaniom w każdej sytuacji.

Ambasadorką kampanii, podobnie jak w sezonie wiosna / lato została Sylwia Grzeszczak – piosenkarka i artystka.

W każdej ze scen Sylwia, pokazując duży dystans do siebie, jest po prostu sobą - nieidealną, ale wyjątkową.

– Badania przeprowadzone po zakończeniu kampanii wiosenno-letniej pokazały, że rozpoczęta komunikacja została dobrze przyjęta przez grupę docelową marki i oceniona jako wiarygodna oraz zwracająca uwagę. Po pierwszej kampanii możemy stwierdzić, że nowa platforma ma pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek marki Deichmann, ale też na intencję zakupu - mówi Małgorzata Tyliba, head of marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann - Wybór Sylwii Grzeszczak jako ambasadorki również został oceniony jako trafny, gdyż z jednej strony wiarygodnie wpisuje się w nową komunikację, a z drugiej strony oceniono ją jako bardzo dobrze dobraną ambasadorkę do profilu marki.

Nowa kampania realizowana jest w podziale na odsłony wrześniową i październikową. Każdy ze spotów wraz z towarzyszącą im sesją zdjęciową utrzymany jest więc w klimacie konkretnego miesiąca.

„Dżungla” Sylwii Grzeszczak w reklamie Deichmann

Ścieżką dźwiękową kampanii został ponownie singiel Sylwii Grzeszczak pt. „Dżungla”.

Wrześniowa odsłona kampanii wystartuje 5 września. W emisji będzie zarówno główny, 30-sekundowy spot, jak i trzy 15-sekundowe skróty, dostosowanie komunikatem do różnych grup docelowych kampanii, a także działania sponsorskie.

Każdy ze spotów będzie emitowany w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Komunikacja w TVC będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Instagram i Facebook, na potrzeby których powstały odrębne wersje materiałów filmowych, dostosowane przekazem do różnych segmentów konsumenckich. Kampanii towarzyszą także działania w prasie, punktach sprzedaży Deichmann czy PR-ze.

Dołącz do dyskusji: Sylwia Grzeszczak w nowej kampanii Deichmann śpiewa o byciu sobą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl