Sylwia Grzeszczak w nowej kampanii Deichamnn o wyjątkowości kobiet
Sieć sklepów z obuwiem Deichamann rozpoczęła nową odsłonę kampanii z udziałem piosenkarki Sylwii Grzeszczak. Przygotowały ją agencje OS3 i Starcom (Publicis Media).
Wiosenno-letnia odsłona kampanii prowadzona pod hasłem “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą” ma pokazać, że wyjątkowość nie jest tylko domeną gwiazd, bo każda kobieta ma unikalne talenty i zalety, które warto pielęgnować.
– W nowym sezonie marka Deichmann rozszerza swoją narrację. Do Sylwii Grzeszczak dołączają kolejne wyjątkowe kobiety. Tak jak Sylwia, nasze bohaterki pozostają sobą np. troszcząc się o swoich najbliższych lub pielęgnując swoje pasje. Z każdą ze scen może utożsamić się większość kobiet. Nie muszą przecież zdobywać szczytów list przebojów, by móc nazywać siebie wyjątkowymi - komentuje Marta Hermanowicz, creative director w agencji oS3.
Sylwia Grzeszczak pojawiła się w reklamach marki jesienią ub.r.
Deichmann zadowolony ze swojej gwiazdy
Ambasadorką kampanii, podobnie jak w 2022 roku jest Sylwia Grzeszczak. W nowych spotach Deichmann widzimy ją, gdy dołącza do innych wyjątkowych kobiet towarzysząc im w codziennych sytuacjach.
– Badania przeprowadzone po zakończeniu dwóch odsłon kampanii w 2022 roku pokazały, że nowa komunikacja została bardzo dobrze przyjęta przez grupę docelową marki i oceniona jako atrakcyjna oraz zwracająca uwagę. Szczególnie wysoko została oceniona muzyka. W kampanii wykorzystaliśmy fragment utworu Sylwii Grzeszczak, "Dżungla". Oceniając wyniki kampanii możemy stwierdzić, że miały one pozytywny wpływ nie tylko na wizerunek marki Deichmann, ale też na intencję zakupu - mówi Małgorzata Tyliba, head of marketing and PR Central and Northeast Europe marki Deichmann - Wybór Sylwii Grzeszczak jako ambasadorki również został oceniony jako trafny, gdyż z jednej strony wiarygodnie wpisuje się w nową komunikację, a z drugiej strony oceniono ją jako bardzo dobrze dobraną ambasadorkę do profilu marki.
Kampania wiosna/lato 2023 realizowana jest w podziale na trzy odsłony: marcową, kwietniową i majową. Ścieżką dźwiękową kampanii pozostał singiel Sylwii Grzeszczak pt. „Dżungla”.
Wiosenna odsłona kampanii wystartowała 6 marca. W emisji będą zarówno główne, 30-sekundowe spoty, jak i cztery 15-sekundowe skróty produktowe, dostosowanie komunikatem do różnych grup docelowych kampanii. Spoty będą emitowane w głównych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Komunikacja w telewizji będzie wsparta również działaniami w digitalu, przede wszystkim w serwisach YouTube, Tik Tok, Instagram i Facebook. Kampanii towarzyszą także działania PR, reklama w prasie oraz materiały POS w sklepach Deichmann. Dodatkowo w kwietniu zaplanowano kampanię OOH.
Premiera kwietniowej odsłony kampanii planowana jest na 3 kwietnia, a majowej na 3 maja. Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, która od 2021 roku obsługuje markę Deichmann.
Za produkcję sesji zdjęciowej i materiałów filmowych odpowiedzialny był ponownie dom produkcyjny Tango Production, a za postprodukcję odpowiadało studio Lunapark. Także tym razem spoty wyreżyserował Marcin Starzecki. Autorką zdjęć do kampanii jest Dorota Szulc. Media kupowane są natomiast przez dom mediowy Starcom.
<iframe allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen="" src="https://www.youtube.com/embed/E28dTLnm8C8" title="Deichmann Wiosna/Lato 2023 30" "="" width="640" height="480" frameborder="0">
Dołącz do dyskusji: Sylwia Grzeszczak w nowej kampanii Deichamnn o wyjątkowości kobiet