SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Świat się kręci” zyskał widzów. TVP1 pokonuje Dwójkę

Drugą edycję programu „Świat się kręci” ogląda średnio 1,27 mln osób, więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVP1 w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam od września wyniosły 24,3 mln zł.

for. rochstar / Julia Mafalda Blaisdell for. rochstar / Julia Mafalda Blaisdell

Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 11 grudnia 2014 roku średnia oglądalność nadawanego w TVP1 w dni powszednie o 18.30 programu „Świat się kręci” wyniosła 1,27 mln widzów. Przełożyło się to na 9,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 5,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 10 listopada br., które zainteresowało 2,01 mln osób.

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

10-11-2014

2 014 514

14,27%

24-11-2014

2 005 604

13,62%

09-12-2014

1 911 411

13,76%


W porównaniu do niemal analogicznego okresu ub.r. „Świat się kręci” zyskał 100 tys. widzów. Wówczas (w okresie od 2 września do 23 grudnia ub.r.) talk-show gromadził bowiem średnio 1,17 mln oglądających, co przekładało się na odpowiednio 9,36 proc. oraz 5,48 proc. udziału (zobacz te dane).

Natomiast cały pierwszy sezon „Świata się kręci” (pokazywany w okresie od 2 września ub.r. do 9 czerwca br.) oglądało średnio 1,19 mln widzów, a udział produkcji kształtował się na poziomie odpowiednio 9,37 proc. i 5,38 proc. (więcej na ten temat).

TVP1 w czasie nadawania magazynu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN nadający wówczas „Szpital” i „Fakty”, który osiąga w tym paśmie 22,60 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat („Pierwsza miłość” i „Wydarzenia”; 16,98 proc.). Nieco słabiej od TVP1 wśród tzw. „wielkiej czwórki” radzi sobie TVP2 (gł. „Sport telegram”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 9,74 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

2 909 292

22,60%

21,34%

Polsat

2 185 101

16,98%

20,18%

TVP1 - Świat się kręci

1 273 034

9,89%

5,79%

TVP2

1 253 857

9,74%

5,77%


Wpływy reklamowe z magazynu w obecnym sezonie dotychczas wyniosły 24,3 mln zł.

„Świat się kręci” oglądać można na antenie TVP1 w dni powszednie o godz. 18.30. Program prowadzą na zmianę Agata Młynarska i Maciej Kurzajewski.

Dołącz do dyskusji: „Świat się kręci” zyskał widzów. TVP1 pokonuje Dwójkę

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dabiabu
W listopadzie i grudniu to już regularnie było koło 1,5 mln... No i gdzie ci eksperci, którzy przed rokiem gwarantowali tu, że program padnie? Czy to ci sami, co gwarantowali, że benzyna przebije 6 zł za litr? :)
0 0
odpowiedź
User
bhawo bhaun!
hahaha, "pokonał Dwójkę". Dwójkę to niedługo tv puls i tvn 7 pokonają! Extra sukces!!!!!! :) hahahaha
0 0
odpowiedź
User
hektor
Właśnie widać co lubią widzowie. Zakłamany TVN i wielką gwiazdę Młynarską. A Tadeusz Sznuk z najmądrzejszym programem w Polsce na szarym końcu :(
0 0
odpowiedź