„Świat się kręci” zyskał widzów. TVP1 pokonuje Dwójkę
Drugą edycję programu „Świat się kręci” ogląda średnio 1,27 mln osób, więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVP1 w czasie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam od września wyniosły 24,3 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 1 września do 11 grudnia 2014 roku średnia oglądalność nadawanego w TVP1 w dni powszednie o 18.30 programu „Świat się kręci” wyniosła 1,27 mln widzów. Przełożyło się to na 9,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 5,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 10 listopada br., które zainteresowało 2,01 mln osób.
Wszyscy 4+ |
||
AMR |
SHR % |
|
10-11-2014 |
2 014 514 |
14,27% |
24-11-2014 |
2 005 604 |
13,62% |
09-12-2014 |
1 911 411 |
13,76% |
W porównaniu do niemal analogicznego okresu ub.r. „Świat się kręci” zyskał 100 tys. widzów. Wówczas (w okresie od 2 września do 23 grudnia ub.r.) talk-show gromadził bowiem średnio 1,17 mln oglądających, co przekładało się na odpowiednio 9,36 proc. oraz 5,48 proc. udziału (zobacz te dane).
Natomiast cały pierwszy sezon „Świata się kręci” (pokazywany w okresie od 2 września ub.r. do 9 czerwca br.) oglądało średnio 1,19 mln widzów, a udział produkcji kształtował się na poziomie odpowiednio 9,37 proc. i 5,38 proc. (więcej na ten temat).
TVP1 w czasie nadawania magazynu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN nadający wówczas „Szpital” i „Fakty”, który osiąga w tym paśmie 22,60 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje Polsat („Pierwsza miłość” i „Wydarzenia”; 16,98 proc.). Nieco słabiej od TVP1 wśród tzw. „wielkiej czwórki” radzi sobie TVP2 (gł. „Sport telegram”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 9,74 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVN |
2 909 292 |
22,60% |
21,34% |
Polsat |
2 185 101 |
16,98% |
20,18% |
TVP1 - Świat się kręci |
1 273 034 |
9,89% |
5,79% |
TVP2 |
1 253 857 |
9,74% |
5,77% |
Wpływy reklamowe z magazynu w obecnym sezonie dotychczas wyniosły 24,3 mln zł.
„Świat się kręci” oglądać można na antenie TVP1 w dni powszednie o godz. 18.30. Program prowadzą na zmianę Agata Młynarska i Maciej Kurzajewski.
Dołącz do dyskusji: „Świat się kręci” zyskał widzów. TVP1 pokonuje Dwójkę