„Świat Kobiety” w nowej odsłonie i z gwiazdami na okładce
Od 4 maja br. miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) wydawany jest w nowej makiecie i z gwiazdami na okładce. Bohaterką pierwszego numeru w odświeżonej wersji jest dziennikarka Ewa Drzyzga.
Po raz pierwszy w historii tytułu na jego okładkach pojawiać się będą znane kobiety - w wydaniu czerwcowym umieszczono zdjęcie dziennikarki TVN, prowadzącej „Rozmowy w toku” Ewy Drzyzgi.
- Wprowadzone zmiany to odpowiedź wydawcy na najnowsze światowe trendy w segmencie prasy dla kobiet . Stąd zwiększenie liczby reportaży, jeszcze większe nasycenie emocjami treści, bardzo często kierowanych do kobiet dojrzałych, czy wyjątkowo silna interakcja z czytelniczkami - mówi dyrektor wydawnicza segmentu magazynów poradnikowych w Wydawnictwie Bauer Izabela Pajor.
Oprócz zmian wizualnych, miesięcznik oferuje teraz więcej treści dla kobiet dojrzałych. Pojawiły się nowe rubryki, m.in. o pomysłach na własny biznes i z reportażami o relacjach rodzinnych. Z kolei Lena Kamińska, kosmetyczka, będzie testowała kosmetyki i zabiegi skierowane do dojrzałych czytelniczek.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Czerwcowe wydanie „Świata Kobiety” ukazało się w objętości 180 str., w nakładzie 445 tys. egz. Cena egzemplarzowa nie uległa zmianie i wynosi 2,49 zł.
Nową odsłonę pisma wspiera kampania reklamowa w telewizji ( TVP1, TVP2, TVN oraz telewizji Polsat), radiu RMF FM oraz czasopismach Wydawnictwa Bauer.
Z danych ZKDP wynika, że w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem magazynu „Świat Kobiety” wyniosła 244 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: „Świat Kobiety” w nowej odsłonie i z gwiazdami na okładce