Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia
Firma Ströer zainstalowała wielkoformatowe nośniki cyfrowe Digital Metroboard na peronach siedmiu stacji drugiej linii metra w Warszawie. Reklamy będą tam emitowane od początku stycznia.

Ekrany Digital Metroboard mają przekątną 138 cali, emitują obraz w standardzie Full HD. Na każdej z siedmiu stacji drugiej linii metra - od Ronda Daszyńskiego do Dworca Wileńskiego - zainstalowano od dwóch do sześciu ekranów.
- Wyróżnikiem Digital Metroboard jest umieszczenie ekranów w zamkniętej, wyjątkowo atrakcyjnej estetycznie i uporządkowanej przestrzeni, gdzie nic nie konkuruje o uwagę odbiorcy. To jedyne nośniki na peronach, więc nasi klienci mają pewność, że przez 3 minuty oczekiwania na pociąg metra ich przekaz reklamowy nie będzie zakłócony i skutecznie dotrze do ponad 200 tysięcy pasażerów II linii - zapowiada Andrzej Magdziak, prezes Ströer Polska.
Od stycznia na ekranach będą emitowane reklamy. W następnych miesiącach Ströer planuje zainstalować podobne monitory na nowo otwierających się stacjach drugiej linii.
- Przykładamy ogromną wagę do rozwoju oferty w warszawskim metrze ponieważ to przestrzeń stale zwiększająca swój potencjał - liczba pasażerów rośnie co roku, a spodziewamy się, że ten trend przyśpieszy wraz z otwieraniem kolejnych stacji - dodaje Magdziak.

Od 2001 roku Ströer jest operatorem nośników na peronach i w przejściach warszawskiego metra, natomiast z początkiem 2017 roku po wygranym przetargu przejął na 6 lat od Agory obsługę nośników reklamowych znajdujących się w wagonach warszawskiego metra. W ofercie firmy są też nośniki AdWalk na dworcach w Krakowie i Wrocławiu
Natomiast w marcu br. Ströer uruchomił ponad 400 citylightów na przystankach w Poznaniu oraz 140 w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym.
W ub.r. Ströer Polska osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 5,2 proc. do 102,36 mln zł i 11,12 mln zł zysku operacyjnego. Jednocześnie zanotował 10,14 mln zł straty netto, głównie wskutek 16,9 mln zł odpisu związanego z likwidacją spółek Ströer Digital.
Dołącz do dyskusji: Ströer uruchamia nośniki cyfrowe na stacjach drugiej linii metra w Warszawie, emisja reklam od stycznia
http://goldenshop.accountant
http://honeymoney24cc.org
http://meccadumps.biz
http://n1shop.biz
http://pawn-shop.info
http://tumblershop.biz