Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce z kampanią „Zastępujemy niezastąpionych”
Ruszyła trzecia edycja kampanii rekrutacyjnej „Szukamy Rodziców SOS”, organizowana przez Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. W tym roku prowadzona jest pod hasłem „Zastępujemy niezastąpionych”.
Kampanię przygotowano z myślą o 74 tysiącach dzieci, które z różnych powodów nie mogą wychowywać się w rodzinach biologicznych. W większości to maluchy, których rodzice nie sprostali swojej roli.
Na potrzeby akcji przygotowano spot, którego akcja rozgrywa się w sali kinowej. Najpierw widzom zamiast filmu wyświetlane są specjalne podziękowania od bliskich za to, że są niezastąpieni - rodziców, rodzeństwa, partnerów. Następnie na tym samym ekranie pojawia się dziewczynka, która nie ma komu podziękować. W tle słychać głos lektora informującego, że SOS Wioski Dziecięce to szansa dla opuszczonych dzieci na nowy dom.
Praca w roli Rodzica SOS wiąże się z przeprowadzką do Wioski SOS w wybranej lokalizacji. Tam wolontariusze zamieszkują jeden z domów, w którym tworzą rodzinę dla 5-8 dzieci. Opiekują się swoimi podopiecznymi 24 godziny na dobę, tak jak zwykli rodzice. W trzeciej edycji kampanii rekrutacyjnej, stowarzyszenie szuka 10 osób gotowych do zamieszkania w Wioskach SOS. Będą tworzyli rodziny dla 80 dzieci. Dzięki dwóm poprzednim kampaniom znaleziono dwa małżeństwa oraz trzy kobiety, które tworzą teraz rodziny w SOS Wioskach Dziecięcych.
W produkcję spotu zaangażowały się Studio Filmowe Akcja TV, Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski oraz Fastmedia.
Dołącz do dyskusji: Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce z kampanią „Zastępujemy niezastąpionych”