Klaudia Chruściel awansowała w Storytel Polska
Klaudia Chruściel objęła stanowisko country marketing manager platformy streamingu audio Storytel Polska.
Klaudia Chruściel dołączyła do zespołu Storytel Polska ponad 3,5 roku temu na stanowisko marketing project manager, była odpowiedzialna za launch produkcji Storytel Original, kampanie brandowe oraz tworzenie i wdrażanie strategii promocji podcastów. Po trzech latach awansowała na content marketing managera.
- Przez ostatnie lata pracy w Storytel prowadziłam projekty marketingowe. W związku z tym dokładnie poznałam strukturę oraz specyfikę kategorii. Na nowym stanowisku będę kontynuowała i rozwijała strategię opartą na kontencie oraz na indywidualnym podejściu do kampanii. Wnioski, jakie wyciągnęliśmy z odnoszących sukcesy kampanii jest to, że ludzie kochają dobre historie, i jeżeli w ich tworzeniu i komunikacji uda się wpisać w aktualne trendy, zostaną one świetnie przyjęte. Dlatego nie ustajemy w wysiłkach i jeszcze na ten rok zaplanowaliśmy kolejne niespodzianki - mówi Klaudia Chruściel.
Zanim dołączyła do Storytel Polska, Klaudia Chruściel zdobywała doświadczenie w branży eventów, w agencjach Walk i McCann Worldgroup.
Storytel to cyfrowa usługa abonamentowa, umożliwiająca streaming audiobooków na telefonach i tabletach. Działa w 20 krajach na świecie. Ma siedzibę w Sztokholmie.
Dołącz do dyskusji: Klaudia Chruściel awansowała w Storytel Polska