Startuje kampania na 80-lecie LOT-u
Pod hasłem "Od 80 lat sprawiamy, że ludzie latają" ruszajubileuszowa kampania reklamowa LOT-u. Akcja o charakterzewizerunkowo-sprzedażowym obejmuje radio, prasę, internet i outdoor.
W kampanii z okazji 80-lecia Polskich Linii Lotniczych LOTmotywem przewodnim jest chłopiec w czapce kapitańskiej, którytrzyma w ręku samolot. Akcja pod hasłem "Od 80 lat sprawiamy, żeludzie latają" ma budować wizerunek LOT-u jako firmy z długątradycją, odwołując się jednocześnie do marzeń o wzniesieniu się wpowietrze. Działaniom reklamowym towarzyszy do końca marca promocjacenowa "Europa od 380 zł, Ameryka od 1780 zł".
Akcja od 13 marca jest prowadzona w radiu (m.in. PR3, RMF, RadioPIN), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka), internecie(m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka) oraz na outdoorze (tablicereklamowe, infoscreeny w metrze warszawskim, siatka wielkoformatowaw Warszawie).
Kreację kampanii - zaplanowanej do 31 marca - przygotowałyagencje MRM Worldwide (internet) i IQ Marketing (pozostałe media),natomiast planowaniem mediów zajął się dom mediowy UniversalMcCann.
Dołącz do dyskusji: Startuje kampania na 80-lecie LOT-u