Starcom rozpoczyna obsługę mediową Free Now
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, rozpoczyna współpracę z Free Now. Zajmie się obsługą mediową jej kampanii.
Agencja Starcom została wybrana w drodze przetargu, którego szczegółów nie ujawniono.
W ramach nawiązanej współpracy odpowiedzialna będzie za strategię, planowanie i zakup mediów w kanałach TV, digital i OOH.
Na czele teamu odpowiadającego za działania dla aplikacji mobilnej Free Now stoi Wiktor Skokowski, communications & business director w Starcomie. Pierwsza wspólna kampania ma ruszyć w grudniu.
- Wygrana w przetargu na obsługę jednej z najbardziej innowacyjnych marek, to sukces dla całego zespołu. Zostaliśmy docenieni przede wszystkim za efektywność i pragmatyczne podejście do strategii komunikacji, szczególnie w przypadku reklamy mobilnej. Zadaniem Starcomu, a tym samym siłą naszej oferty, jest działanie w sposób elastyczny, co jest szczególnie ważne w wyjątkowych i niepewnych czasach pandemii i lockdownu - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom.
Od października tego roku Free Now współpracuje z agencją kreatywną Leo Burnett, także należącą do Grupy Pubicis. To kolejny projekt realizowany w idei Power of One przyświecającej działaniom Publicis Groupe na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Starcom rozpoczyna obsługę mediową Free Now