„Działkowiec” liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie
W listopadzie ub.r. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w listopadzie 2016 roku wyniosła 94 922 egz. W porównaniu do listopada 2015 roku zmniejszyła się ona o 3,86 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 63 350 egz., po spadku o 5,52 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 17,11 proc. do 54 389 egz.
Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w listopadzie ub.r. na poziomie 24 042 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 22,06 proc.
W listopadzie 2016 roku w porównaniu do października 2016 roku też prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Ogródek” (Działkowiec) - było to 17,75 proc.
Z kolei jedyny wzrost, wynoszący 6,82 proc., zanotowała „Magnolia”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem sprzedaży miesięczników o ogrodnictwie