„Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Scooby - Doo!” o 48 proc. w dół
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci znalazło się „Lego Ninjago”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Mój Kucyk Pony”, a najbardziej straciło „Scooby - Doo!” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Lego Ninjago” (Media Service Zawada) w styczniu 2018 roku wyniosła 46 311 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej tytuł zanotował spadek wynoszący 15,29 proc. - największy w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z szóstego) awansował „Mój Kucyk Pony” (Egmont Polska) ze średnim wynikiem na poziomie 34 527 egz., wyższym o 14,10 proc. niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Podium uzupełnia „Lego Friends. Magazyn” (Media Service Zawada) z wynikiem na poziomie 32 934 egz., po spadku o 17,92 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 47,94 proc. do 18 135 egz., odnotowało „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). W zestawieniu tytuł ten spadł z miejsca 4.na 10.
W styczniu 2018 roku w porównaniu do grudnia 2017 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 19,01 proc.) również pochwalić się mogły „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska).
Najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Kaczor Donald” (Egmont Polska) - było to 25,71 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Lego Ninjago” najchętniej kupowanym pismem dziecięcym, „Scooby - Doo!” o 48 proc. w dół