SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Zwierciadło” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych

W czwartym kwartale 2022 roku na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazło się „Zwierciadło”, a tuż za nim uplasował się „Twój Styl”. Magazyn Wydawnictwa Zwierciadło znalazł się także na czele e-wydań - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Okładka „Zwierciadła”, wydanie 12/2022; fot. Wydawnictwo ZwierciadłoOkładka „Zwierciadła”, wydanie 12/2022; fot. Wydawnictwo Zwierciadło

Liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych w czwartym kwartale 2022 roku było „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego wynik wyniósł 89 899 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 89 721 egz., zajął magazyn „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z analizy danych miesiąc po miesiącu wynika, że w zeszłym kwartale dwukrotnie w segmencie pism luksusowych najwyższe wyniki miało „Zwierciadło”, a jeden raz na czele znalazł się „Twój Styl”.

Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w czwartym kwartale ub.r. na poziomie 44 363 egz.

Dalej uplasowały się: „Pani” (29 768 egz.), „Elle” (28 715 egz.) i „Glamour” (18 127 egz.).

Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w zeszłym kwartale wyniosła 300 593 egz.

„Zwierciadło” na czele sprzedaży e-wydań

W czwartym kwartale 2022 roku trzy miesięczniki wykazały sprzedaż e-wydań. Zdecydowanie najwyższe wyniki miało „Zwierciadło” (średnia sprzedaż e-wydań na poziomie 10 122 egz.).

Drugi był „Twój Styl” (746 egz.), a trzeci - „Pani” (120 egz.).

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Zwierciadło” liderem sprzedaży miesięczników luksusowych

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mike
Gratulacje! Zasłużone zwycięstwo. Wreszcie merytoryka przełożyła się na wyniki sprzedaży.
Tylko co z TS? Naprawdę dalej bez mocnych zmian kadrowych?
odpowiedź
User
Inspektor
Jesli Zwierciadło sprzedaje E wydania na poziomie 10 tys, a Twoj Styl kilkuset egzemplarzy , to Zwierciadło zwycięzcom jest w każdym miesiącu.
odpowiedź
User
Anka
Zespół nie został zmieniony nawet za leserstwo, za psucie i obniżanie jakości prestiżowego tytułu. nikt się nie przyjrzał powodom odejść utalentowanych zastępczyń, redaktorek i redaktorow.
Jeśli zatrudnianie i awansowanie na swoją zastępczynię niekompetentnej zony, z ktorej braku kompetencji, słabych „książek” oraz infantylnych wpisów na instagramie, śmieje sie pol „miasta”, nie przeszkodziła naczelnemu w karierze na Motorowej, to… co przeszkodzi. Nie oczekujmy zbyt wiele
odpowiedź