„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
W pierwszym półroczu 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Flesz” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w pierwszym półroczu 2018 roku wyniosła 128 967 egz. W porównaniu do pierwszego półrocza 2017 roku była ona niższa o 16,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu - wynoszący 21,22 proc. i średni wynik na poziomie 98 799 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 13,30 proc. do 78 417 egz.
Ostatni był „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 45 037 egz., po spadku o 25,44 proc. - największym w zestawieniu.
W czerwcu 2018 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 125 261 egz., po spadku o 19,14 proc. Drugą pozycję zajęła „Gala” (Grupa Burda; 110 853 egz., w dół o 13,04 proc.), a podium uzupełnia „Show” (86 345 egz., - 25,18 proc.).
Jedynym wzrostem w tym ujęciu pochwalić się mogła „Viva!” (Edipresse Polska), której średni wynik poszedł do góry o 0,31 proc. do 75 336 egz.
Najwięcej również i tutaj stracił „Flesz” - było to 31,69 proc. do 42 425 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu