„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
W pierwszym kwartale 2018 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciło „Show”. Zyskały tylko „Sukcesy i Porażki”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w pierwszym kwartale 2018 roku wyniosła 128 936 egz. W porównaniu do pierwszego kwartału 2017 roku była ona niższa o 17,24 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu - wynoszący 28,51 proc. i średni wynik na poziomie 96 978 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 12,88 proc. do 88 684 egz.
Oczko niżej znalazły się „Sukcesy i Porażki” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 80 172 egz., po wzroście o 11,66 proc. - jedynym w zestawieniu.
W marcu 2018 roku średnia sprzedaż ogółem nowego lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 125 892 egz., po spadku o 13,96 proc. Drugą pozycję zajęło „Show” (91 665 egz., w dół o 23,89 proc.). Oczko niżej znalazły się „Sukcesy i Porażki”, które awansowały z miejsca czwartego (77 517 egz., wzrost o 11,57 proc.).
Największym wzrostem w tym ujęciu pochwalić się mogła „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik poszedł do góry o 28,79 proc. do 48 052 egz.
Z kolei najwięcej stracił tutaj „Flesz” (Edipresse Polska) - było to 30,60 proc. do 42 839 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale