SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sponsoring telewizyjny: „Dzień dobry TVN” i „Pierwsza miłość” z największymi wpływami, Cinkciarz.pl liderem reklamodawców

„Dzień dobry TVN” to program, który jesienią br. zarobił jak dotąd najwięcej na sponsoringu. Z kolei firmą, która najwięcej zainwestowała w tę formę reklamową, jest Cinkciarz.pl.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Z raportu przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl przez Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od 1 września do 15 października br. programem telewizyjnym, który miał największe wpływy ze sponsoringu był emitowany w TVN program śniadaniowy „Dzień dobry TVN”. Stacja na emisji plansz sponsorskich przy tej produkcji zarobiła blisko 9,5 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Niewiele mniejsze wpływy ze sponsoringu - 9,1 mln zł - miał w omawianym okresie serial Polsatu „Pierwsza miłość”.

W czołówce programów, które na tej formie promocji zarobiły najwięcej znalazły się także: nadawana po głównym wydaniu „Wydarzeń” w Polsacie pogoda (6,7 mln zł), Polsatowski serial „Świat według Kiepskich” (6,7 mln zł) oraz prognoza pogody w TVP1 (6,7 mln zł).

Programy tv z największymi wpływami ze sponsoringu (Nielsen Audience Measurement, dane cennikowe)

WIRTUALNEMEDIA.PL

1.09-15.10.2015

Dzień Dobry TVN / TVN

9 487 335 zł

Pierwsza miłość / Polsat

9 072 910 zł

Prognoza Pogody /Polsat

6 716 380 zł

Świat według Kiepskich / Polsat

6 697 240 zł

Prognoza Pogody / TVP1

6 673 315 zł

Wśród reklamodawców od początku września do połowy października najwięcej na sponsoring w telewizji przeznaczył Cinkciarz.pl, o którym ostatnio głośno było w związku z nawiązaniem współpracy z klubem koszykarskim Chicago Bulls, do zakomunikowania czego zaangażowano byłych prezydentów Lecha Wałęsę i Bronisława Komorowskiego. Ta firma na sponsoring telewizyjny przeznaczyła blisko 21 mln zł. To niemal tyle samo, co cztery inne firmy z tej czołówki łącznie.

Firma Regina, producent m.in. ręczników papierowych, na billboardy sponsorskie wydała 5,6 mln zł, Bank Zachodni WBK - 5 mln zł, marka Plus (należąca do Polkomtela) - 4,9 mln zł, a Mokate - 4,4 mln zł.

Marki, które najwięcej wydały na sponsoring (Nielsen Audience Measurement, dane cennikowe)

WIRTUALNEMEDIA.PL

1.09-15.10.2015

Cinkciarz.pl

20 939 457 zł

Regina

5 639 755 zł

Bank Zachodni WBK

5 011 221 zł

Plus

4 921 659 zł

Mokate

4 380 495 zł

Dołącz do dyskusji: Sponsoring telewizyjny: „Dzień dobry TVN” i „Pierwsza miłość” z największymi wpływami, Cinkciarz.pl liderem reklamodawców

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wawwa
Ze sponsorowania, nie ze sponsoringu. Nieprawdopodobne, że w tym serwisie piszą tacy dyletanci.. :-D
odpowiedź
User
ssss
Pierwsza miłość? A któż to ogląda?
odpowiedź