Spółdzielcza Grupa Bankowa w nowej kampanii promuje loterię
Wystartowała nowa kampania Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB), którą przygotowała GPD Agency.
Hasło nowej kampanii SGB to „A Ty co zrobisz, jak wygrasz?”. W spocie reklamowym widzimy znaną z poprzednich spotów dziennikarkę, która tym razem pyta napotkanych klientów Banku Spółdzielczego SGB o to, co oni zrobiliby, gdyby wygrali jedną z głównych nagród w loterii, czyli 100 tys. złotych. Każdy z zapytanych ma swoje marzenia, które chciałby spełnić. Łączy ich jedno: dobrze dbać o siebie nawzajem i dobrze mieć lokatę w Banku Spółdzielczym SGB.
– Ta kampania pokazuje, że jesteśmy konsekwentni w naszych działaniach – mówi Ewelina Ignaczak, dyrektorka Biura Marketingu i Komunikacji w SGB-Banku. – Klienci to doceniają, a my widzimy, że Banki Spółdzielcze SGB są marką coraz bardziej rozpoznawalną na rynku. Już nie tylko jako polskie i lokalne banki, ale też banki, które dbają o swoich klientów i dają im więcej niż tylko obsługę bankową. W każdym banku klient może założyć lokatę, ale tylko w Banku Spółdzielczym SGB może wygrać pieniądze i zrobić z nimi co tylko zechce np. zadbać o siebie i swoich bliskich.
Pula nagród obejmuje: 5 nagród I stopnia po 100 tys. zł każda oraz aż 366 nagród II stopnia, po 2 tys. zł każda.
Kampania pojawi się przede wszystkim w internecie (Meta, Google, YouTube), ale także w telewizji (TVP, TVN) i w VOD.
Spoty reklamowe (30”, 15” i 6”) można oglądać od 2 października, a ich bohaterami są klienci z najważniejszych dla SGB segmentów.
Za koncepcję kreatywną kampanii, a także za jej realizację i produkcję spotów odpowiada GDP Agency. Do zadań GPD należały m.in. produkcja i postprodukcja 30, 15 oraz 6 sekundowych spotów oraz sesja foto.
Dołącz do dyskusji: Spółdzielcza Grupa Bankowa w nowej kampanii promuje loterię