Spokey w świątecznej kampanii zachęca do „dawania frajdy”
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”. Za realizację akcji odpowiada agencja VanLeif.
Akcja promuje internetową wyszukiwarkę upominków od Spokey Daj Frajdę. W jej ramach przygotowano serię humorystycznych spotów, które pokazują nietypowe wykorzystanie typowych świątecznych podarunków – krawatu dla męża, samochodzika dla syna czy skarpetek dla ojca.
Kampanię przygotowano na podstawie nowej strategii komunikacji marki Spokey „Sport is Fun”, która zakłada, że aktywność fizyczna powinna być traktowana jako rozrywka i radość.
Działania w internecie rozpoczęto 12 grudnia, potrwają do końca roku. Akcja prowadzona jest na rynkach czeskim i polskim. Za strategię kampanii kreację oraz produkcję odpowiada zespół VanLeif Bartosza Michałowskiego -– dyrektora kreatywnego. Spoty reżyserował Bartosz Kruhlik.
Dołącz do dyskusji: Spokey w świątecznej kampanii zachęca do „dawania frajdy”