Spadki w segmencie yellow, zyskało tylko 'Twoje Imperium'
W segmencie tygodników typu yellow wszystkie pisma zanotowałyspadki sprzedaży w I półroczu br. z wyjątkiem "Twojego Imperium",którego sprzedaż poszła do góry. Liderem pozostaje "Życie naGorąco", a najwięcej straciła "Rewia".
"Życie na Gorąco" sprzedawało się w I półroczu br. średnio wliczbie wynoszącej 638 364 egz., czyli o 7,6 proc. niższej niż wanalogicznym okresie ub.r.
Druga lokatę zajął tygodnik "Twoje Imperium", który miał wpierwszych miesiącach br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 343255 egz. i jako jedyny zanotował wzrost, wynoszący 2,8 proc.
Najbardziej spadła sprzedaż zajmującej trzecie miejsce "Rewii",która straciła 14,5 proc. i w pierwszym półroczu br. rozchodziłasię w średniej liczbie 285 127 egz.
W czerwcu br. w porównaniu do czerwca ub.r. tendencjebyły takie same - wzrosła tylko sprzedaż ogółem "TwojegoImperium" (o 1,5 proc.), a najwięcej straciła "Rewia"(13,1 proc.).
Z kolei w ujęciu miesięcznym w górę poszła sprzedażtrzech tygodników yellow: "Twojego Imperium", "Świat &Ludzie" i "Na Żywo" (zyskało najwięcej, bo 7,6 proc.), a w dółposzybowały "Życie na Gorąco" oraz "Rewia" (straciła najwięcej -2,8 proc.).
Dołącz do dyskusji: Spadki w segmencie yellow, zyskało tylko 'Twoje Imperium'