Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w lutym 2009 rokubył magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największy spadeksprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twoje Dziecko" (EdipressePolska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w lutym 2009 r.wyniosła 95 113 egz. i była o 20 proc. niższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (WydawnictwoBauer), który w lutym sprzedał się w ilości 82 742 egz. (spadek o12 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik"Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 80 806 egz.(wzrost o 1 proc.).
luty | ||
2009 | 2008 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 95 113 | 119828 |
Mam Dziecko | 82 742 | 93 109 |
Dziecko | 80 806 | 78 209 |
M jak mama | 66 079 | 44 483 |
Twoje dziecko | 53 445 | 80 092 |
Rodzice | 49 419 | 67 169 |
Twój maluszek | 24 033 | 28 002 |
Porównując dane z lutego b.r. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"M, jak mama".
2009 | ||
luty | styczeń | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Mamo, to ja | 95 113 | 104762 |
Mam Dziecko | 82 742 | 103166 |
Dziecko | 80 806 | 80 558 |
M jak mama | 66 079 | 46 012 |
Twoje dziecko | 53 445 | 64 114 |
Rodzice | 49 419 | 43 505 |
Twój maluszek | 24 033 | 17 067 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców