Spacer VR ulicami Tokio w promocji butów Adidas NMD
Marka Adidas uruchomiła promocję nowego modelu butów NMD, w ramach której w wybranych sklepach sieci Sizeer pojawiła się instalacja wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, pozwalająca klientom odbyć spacer ulicami Tokio. Akcję przygotowały firmy Carat Polska, Isobar Polska, Posterscope oraz Hypermedia linked by Isobar.

NMD to kolekcja lifestyle'owa, która łączy historię marki z nowymi technologiami boost i primeknit. Nowe buty odwołują się do biegowych korzeni marki, a design nawiązuje do japońskich trendów w modzie.
Klienci obecni w sklepie, w którym znajdowała się instalacja NMD VR Tokyo Tour, mogli przymierzyć model NMD, założyć okulary VR i ruszyć na przechadzkę ulicami Tokio.
W kampanii wykorzystano materiał wideo 360 stopni, który dzięki aplikacji był synchronizowany z działaniem bieżni, po której poruszał się użytkownik. Aktywacja była dostępna w dniach 14-27 kwietnia br. w trzech sklepach sieci Sizeer (Warszawa - Złote Tarasy, Kraków - Galeria Krakowska, Katowice - Silesia City Center).
Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: Isobar Polska, Posterscope, Carat Polska i Hypermedia linked by Isobar.
Dołącz do dyskusji: Spacer VR ulicami Tokio w promocji butów Adidas NMD