SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sopot TVN przegrał z festiwalami Polsatu i TVP2

Sopot Festival 2009, który odbył się 22 i 23 sierpnia 2009 r.,oglądało w TVN 2,2 mln widzów. Średni udział w rynku festiwaluwyniósł 17,6 proc. (18,27 proc. w grupie 16-49). Większąpopularnością cieszyły się w tym roku TOPtrendy (Polsat) oraz SopotHit Festiwal (TVP2).

Największą widownię zgromadził drugi dzień festiwalu,poświęcony pamięci Czesława Niemena. Oglądało go średnio2,36 mln widzów (udział wyniósł 16,98 proc. w grupie 4+ oraz 14,13proc. w grupie komercyjnej)- wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch. Pierwszy dzień przyciągnął 2,14 mln telewidzów (udział wgrupie 4+ wyniósł 18 proc., w grupie komercyjnej 21,8 proc.).

sopotfestival2009

TVN w trakcie emisji imprezy była stacjątrzeciego wyboru, lepsze wyniki zanotowały TVP1 i TVP2.

konkurencja

Sopot Festival 2009 oglądałygłównie kobiety oraz mieszkańcy miast.

profilnfestiwal

W ubiegłym roku Sopot Festival TVNmiał średnio 3,1 mln osób, a średni udział w rynku wyniósł 25proc., zaś w grupie 16-49 aż 29,3 proc. Lepsze wyniki zanotowałateż edycja z 2006 roku (3,2 mln widzów), mniejszą popularnościąfestiwal cieszył się w 2005 i 2007 roku (odpowiednio 2,1 mln widzówi 1,68 mln widzów).

datysopot

TVN przegrał z Polsatem iTVP
Dla porównania trzydniowy Sopot Hit Festiwal 2009,pokazany przez TVP2 śledziło średnio 3,2 mln widzów przy udziale wrynku na poziomie 26,85 proc. w grupie 4+, zaś festiwal TOPtrendy2009 pokazany przez Polsat miał widownię na poziomie 2,8 mln osób(27,39 proc. udziału).

Co dalej z Sopot Festival?
Telewizja TVN
nie podjęła jeszcze decyzji co dokontynuacji imprezy na swojej antenie. Pięcioletnia umowa stacji najej organizację wygasa w tym roku.

Dołącz do dyskusji: Sopot TVN przegrał z festiwalami Polsatu i TVP2

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl