Sony zaprasza agencje do walki o globalną kampanię telewizorówBravia
Sony zaprosiło cztery ze swoich agencji do ubiegania się ostworzenie globalnej kampanii reklamowej telewizorów Bravia.
Sony ma w tym miesiącu usłyszeć w tym zakresie propozycjeagencji, które były odpowiedzialne za regionalne kampanie płaskichtelewizorów japońskiej firmy - donosi serwis WSJ.com.
Rywalizować będą ze sobą tutaj agencje Fallon i 180, któreprzygotowały kampanie Bravii odpowiednio w Europie i USA, a takżeBerlin Cameron United oraz Crispin Porter + Bogusk.
Według ekspertów spore szanse - szczególnie dzięki swojejkreatywności - ma tutaj agencja Fallon, która zdobyła Złote Lwy naCannes Advertising Festival za słynne reklamy telewizorów Sony zudziałem skaczących piłeczek i eksplodującej kolorami wieży.Przeszkodzić może jej jednak niewielki rozmiar jej sieci.
źródło: WSJ.com
Dołącz do dyskusji: Sony zaprasza agencje do walki o globalną kampanię telewizorówBravia