Raper White 2115 promuje nowości od Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek audio ULT Power Sound. Twarzą kampanii został raper White 2115.
W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, raper White 2115, i produkty z nowej serii ULT Power Sound znajdują się w zupełnie różnych, wykreowanych wirtualnie światach. Cztery z filmów przedstawiają najważniejsze cechy nowych słuchawek i głośników, a piąty prezentuje zbiorczo całą serię.
Kampania mediowa wystartowała 10 maja 2024 roku.
Nowości od Sony. W kampanii White 2115
Serię ULT Power Sound tworzą trzy głośniki — ULT Tower 10, ULT Field 7 i ULT Field 1 — oraz słuchawki bezprzewodowe ULT Wear.
Walk Creative odpowiadał za przygotowanie pięciu spotów z udziałem artysty promujących nowe urządzenia. W projekcie udział brali także: dom produkcyjny Truskavka i Abbys Digital.
Dołącz do dyskusji: Raper White 2115 promuje nowości od Sony Europe