Solski Communications łączy działy i daje awanse
Z początkiem nowego roku w agencji PR Solski Communications połączono dwa działy, awansowały też kolejne osoby: Joanna Dunin-Kęplicz, Natalia Chyba i Karol Kałuża.
Dotychczasowy dział komunikacji technologicznej w Solski Communications został włączony do działu komunikacji korporacyjnej, którym będzie kierowała Joanna Dunin-Kęplicz, senior director, dotychczasowa szefowa działu komunikacji technologicznej.
Awanse w Solski Communications
Joanna Dunin-Kęplicz ma 24-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji, w tym 16 lat w Solski Communications. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, technologicznej i kryzysowej. Współtworzyła i realizowała strategie komunikacyjne dla takich klientów, jak ALD Automotive, AstraZeneca, Auchan, Avaya, Cisco, EMC, Fundacja Polska Bezgotówkowa, czy Polskie Stowarzyszenie Ochrony Roślin. Wcześniej pracowała w innych lokalnych i międzynarodowych agencjach PR, współtworząc i realizując kampanie komunikacyjne dla takich klientów jak Seagate, Adaptec czy LG Electronics. Joanna Dunin-Kęplicz należy do grupy PR w IAB Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jednocześnie na stanowisko senior managera i szefowej działu komunikacji finansowej awansowała Natalia Chyba.
Natalia Chyba ma 17-lat doświadczenia w profesjonalnej komunikacji, w tym 13 lat w Solski Communications. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, B2B, kryzysowej i finansowej. Współpracowała z klientami takimi jak Mastercard, mBank, BSH, Amazon oraz Colgate-Palmolive. Członkini Grupy Roboczej AI przy IAB Polska oraz posiadaczka certyfikatu DIMAQ Professional, potwierdzającego wysokie kompetencje w obszarze marketingu cyfrowego.
Na stanowisko starszego konsultanta awansował Karol Kałuża. Ma 6-letnie doświadczenie w profesjonalnej komunikacji. Do Solski Communications dołączył w 2022 roku. Swoje umiejętności rozwijał, pracując dla polskich i zagranicznych marek takich jak: Grycan, Lavazza, Develey, Shopee, UPS, Mastercard czy mBank. Specjalizuje się w relacjach z mediami i komunikacji B2B. Jest członkiem grup roboczych IAB – Influencer Marketing oraz Social Media.
Dołącz do dyskusji: Solski Communications łączy działy i daje awanse