Snickers promowany loterią "Głodny kasy?"
Pod hasłem "Głodny kasy?" ruszyła loteria konsumencka marki batonów Snickers, produkowanych przez Mars Wrigley Polska. Za jej realizację odpowiada agencja Brandcomm Polska.

Loteria trwa od 16 sierpnia do 30 września br. Łączna pula nagród, których jest 2254 wynosi 266,8 tys. zł. Codziennie losowana jest jedna nagroda pieniężna w kwocie 1000 zł i 48 nagród po 100 zł.
Aby wziąć udział w loterii należy kupić dowolny baton marki Snickers objęty promocją, zachować dowód zakupu i zarejestrować zgłoszenie na dedykowanej stronie konkursowej Snickers.pl. Zabawa przeznaczona jest dla osób pełnoletnich.
Loteria Snickersa będzie szeroko komunikowana poprzez działania online. Reklamy loterii będą publikowane w mediach społecznościowych oraz aplikacjach mobilnych.
Loterię organizuje agencja Brandcomm Polska.
Dołącz do dyskusji: Snickers promowany loterią "Głodny kasy?"