W Warszawie ruszyła kampania społeczna “Śmierć to nie statystyka”
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął kampanię społeczną skierowaną do kierowców. Dotyczy bezpieczeństwa na drogach. Hasło przewodnie brzmi “Śmierć to nie statystyka”.
Dążąc do realizacji „wizji zero”, czyli sytuacji, w której nikt nie będzie ginąć w wypadkach drogowych, ruszamy z kolejną kampanią społeczną - informuje warszawski Zarząd Dróg Miejskich. ZDM zwraca uwagę, że w ubiegłym roku liczba ofiar śmiertelnych w wypadach drogowych w stolicy wyniosła 44.
Kampania “Śmierć to nie statystyka” skierowana jest w pierwszej kolejności do kierowców samochodów jako do najliczniejszej grupy użytkowników pojazdów na stołecznych drogach oraz jednocześnie głównych sprawców wypadków. Kampania prezentowana jest na kilkudziesięciu autobusach miejskich.
Celem kampanii jest skłonienie do refleksji oraz próba zmiany sposobu dyskusji o bezpieczeństwie ruchu drogowego. Wśród opinii publicznej daje się zauważyć niebezpieczny trend bagatelizowania wypadków oraz przedkładania szybkości i wygody jazdy nad bezpieczeństwo.
Przejawia się to w krytyce działań podejmowanych przez Warszawę, takich jak np. planowany montaż fotoradarów na moście Poniatowskiego.
Dołącz do dyskusji: W Warszawie ruszyła kampania społeczna “Śmierć to nie statystyka”