Sławomir Szwaj digital transformation & business directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Sławomir Szwaj został digital transformation & business directorem w agencji 180heartbeats + Jung v Matt. Wcześniej pracował w Publicis Media.
Szwaj ma rozwijać kompetencje technologicznych agencji, we współpracy z Szymonem Gregorczykiem, technology directorem i szefem TECH & LAB, odpowiedzialnym za innowacje oraz rozwój IT, a także zespołami kompetencyjnymi agencji.
- Stworzyliśmy tę rolę dla Sławka, bo wraz z naszymi klientami doświadczyliśmy, wyjątkowych rezultatów, które można uzyskać, gdy połączy się kreację i technologię w innowacyjny sposób - mówi Marcin Gaworski, chief executive officer & partner 180heartbeats + Jung v Matt. - Chcemy kontynuować te działania z jeszcze większymi efektami dla marek, dlatego szukaliśmy najlepszych fachowców w branży, którzy nam w tym pomogą. A Sławek jest nie tylko pasjonatem kreatywnego użycia technologii, ale także doświadczonym liderem w zakresie budowania wartościowych rozwiązań biznesowych i relacji - dodaje.
Ostatnio w Publicis Media
Szwaj ostatnio pracował na podobnym stanowisku w Publicis Media, gdzie odpowiadał m.in. za rozwój kompetencji cyfrowych grupy, development innowacyjnych produktów digitalowych oraz współpracę z podmiotami działającymi w obszarze MarTech zarówno w Polsce jak i za granicą. Przez dwa ostatnie lata zaangażowany w rozwój produktów z obszaru Augmented Reality.
Zespół kompetencji TECH & LAB to obecnie 11 osób w 61 osobowej strukturze agencji (18 proc. całego zespołu agencji).
Dołącz do dyskusji: Sławomir Szwaj digital transformation & business directorem w 180heartbeats + Jung v Matt