Sigma Bis i Euvic Media w przetargu kancelarii premiera
Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na nośniki reklamy zewnętrznej zgłosiły się dwie firmy. To Euvic Media i Sigma Bis, agencja należąca do Orlenu i PZU.
fot. Wikipedia/CC

Przetarg KPRM dotyczy zakupu powierzchni reklamowych na zewnętrznych nośnikach typu outdoor na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
Każda kampania będzie mogła obejmować zakup powierzchni reklamowych na nośnikach typu: billboardy, citylighty, murale, bus back
i digital outdoor.
Do postępowania zgłosiły się dwie agencje: Sigma Bis i Euvic Media.
Kancelaria premiera na zaplanowane działania przeznaczy 815,5 tys. zł, a z wybraną agencją będzie pracować do końca grudnia.
Przetargi
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis i Euvic Media w przetargu kancelarii premiera