Sery Serenada po rebrandingu
Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek wprowadziła nowe opakowania serów Serenada. Za rebranding odpowiada agencja Heads Advertising.
Prace nad nowymi opakowaniami trwały pięć miesięcy. Ich wybór podparto badaniami jakościowymi oraz ilościowymi.
Zmianie poddano wszystkie opakowania produktów z oferty marki – serów w blokach i plastrowanych oraz w paczkach typu struna. Dodatkowo stworzono od podstaw identyfikację wizualną dla czterech nowych wariantów smakowych.
- W trakcie prac największą trudnością było ujęcie elementów dyktowanych trendami, nie tracąc przy tym wyraźnego charakteru marki Serenada, przejawiającego się bardzo silnym kodem kolorystycznym - mówi Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR w Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.
W projektach znacznie zmniejszono przezroczyste okienko na rzecz większej i wyraźniejszej nazwy sera oraz zdjęć z propozycją podania.
Za nadzór nad badaniami oraz nową szatę graficzną odpowiada krakowska agencja Heads Advertising, która od października 2017 prowadzi działania dwóch marek z portfolio Spomleku – Serenady i Skarbów Serowara.
Dołącz do dyskusji: Sery Serenada po rebrandingu