Serek Kiri w formie przekąski reklamowany jako „porcja przyjemności dla małych i dużych smakoszy” (wideo)
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa serka Kiri (produkowanego przez Bel Polska, a dystrybuowanego przez Danone) informująca, że jest on teraz dostępny w formie przekąski. Akcję przygotowały firmy Y&R Poland i MediaCom Warszawa.
Reklama serka Kiri podkreśla, że jest to połączenie twarożku i śmietany w formie małych porcji, które smakują całej rodzinie - zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Spot informuje również, że obecnie produkt jest dostępny w formie przekąski z paluszkami, którą np. dzieci mogą zabrać jako drugie śniadanie do szkoły.
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Y&R Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: Serek Kiri w formie przekąski reklamowany jako „porcja przyjemności dla małych i dużych smakoszy” (wideo)