Seks grupowy niechciany w reklamie Guinnessa (wideo)
W zamieszczonym w serwisie YouTube spocie reklamującym piwoGuinness w sugestywny, choć subtelny sposób przedstawiony zostajeseks grupowy. Producent napoju odcina się od filmiku, żądając jegousunięcia z serwisu.
W trwającej minucie reklamie główną rolę gra butelka piwaGuiness balansująca na nagich plecach poruszającej się rytmiczniekobiety. Po napój sięgają kolejno dwie męskie dłonie z prawej ilewej strony kadru. "Podziel się tym z przyjacielem" - głosipojawiające się hasło. Po chwili po butelkę sięga zza kobiecegociała damska dłoń, a hasło zostaje uzupełnione o człon "albodwojgiem". W zakończeniu spotu eksponowane jest logo Guinnessa.
Kontrowersyjny filmik został zamieszczony w serwisie YouTube wkilku wersjach pod koniec lipca. Jednak produkująca piwo Guinnessfirma Diageo oświadczyła, że nie ma nic wspólnego ze spotem.Koncern ocenił, że nie chce, by jego marka była reklamowana w tensposób z powodu swojego- jak podkreślił w oficjalnym oświadczeniu -"zaangażowania w odpowiedzialny marketing".
Dlatego Diageo zażądało usunięcia filmiku, który zrealizował izamieścił na YouTubie użytkownik o pseudonimie DESchatzprzyznający, że zrobił do dla zabawy. Spot nie jest już obecniedostępny wśród jego filmów wideo, ale ponieważ skopiowało go izamieściło w swoich profilach kilku innych internautów, nadal możnago obejrzeć w serwisie.
Dołącz do dyskusji: Seks grupowy niechciany w reklamie Guinnessa (wideo)